Lepas Nie Siapa Lagi Nak Dikaitkan?? . . Follow Dan Tag : @ysuku_project @ysuku_project . . 📷Tag Jentera Kesayangan Anda: #ysuku_project #y15zrmalaya #awekysuku #y15malaysia #y15official #y15zr_festival #y15malaya_official #y15sparepart #y15zr_rocket #kroniy15zr #y15zr_members_official #y15zrmalaya_0fficial #kingdrag #abangranggi_vs_sistorare #kapcaisado #ggrmachine #awekmoto #kakiflyhighway #ysukufamilia #budakhighway #jenteraidolahighway #jenterakita #fenomenaysuku #y15zrmalaya0fficial #peminatysuku #setidola #peminatduaroda #mxking150cc #maluapebossku #malaysiaaman

19 Comments

  1. Hmmm..sapa suruh kerajaan bagi masok barangan aseseri masok ke malaysia, siapa yg beri kelulusan tu, lepastu nk salahkan kedai dan owner moto, bende cantik sapa tak nak pasang kat moto dia😂😂🤣🤣

  2. Macam mana workshop boleh dapatkan bekalan? Hahahah salahkan sekali dan paling best salahkan sekali kilang yang mengeluarkan.

  3. ooooo... baru faham. rupanya xadil laa woksop ja untung klu mod moto, tp kera'jaan xdpt untung.... skrg ni leng leng maaa...sama2 carik mkn, sama2 dpt untung....baru laa adil....

  4. Untung usaha kami sendirii tk lelebih mcm undg undg di reka cita kn.supaya makin lumayan kat diaorang..undang undang negara zaman sekarang seperti hidup di hutan..nasib hidup atau matii .

  5. Sembang puih . Tuha kat sentul belambak sparepart sebelah balai lg . Apahal tk gi serbu sne . Ke mata dah kabur dgn wang