#apeadehal

Instagram photos and videos #apeadehal Instagram photos and videos

Recent

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumka

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita k...

'KETENANGAN' itu akan lahir setiap jiwa mereka yang sabar Dan ikhlas, Biarpun dalam hidup ya dihimpi

'KETENANGAN' itu akan lahir setiap jiwa mereka yang sabar Dan ikhlas, Biarpun dalam hidup ya dihimpit berbagai masalah kerana yakin akan hikmah yang Allah swt beri kan bersama takd...

Berjalan mencari sinar baru Manusia sesama manusia saling bertelingkah Apa yang harus kau lakukan? T

Berjalan mencari sinar baru Manusia sesama manusia saling bertelingkah Apa yang harus kau lakukan? Teruskan mencari kebenaran, kadang aku diduga untuk perbetulkan kesilapan. Terus...

Takde idea nak masak apo pagi-pagi ni. So yang paling senang nasi lomak ijo je lah. Harapan semoga k

Takde idea nak masak apo pagi-pagi ni. So yang paling senang nasi lomak ijo je lah. Harapan semoga kenyang sampai ke malam. Karipap hangus sket.. Sket jew 🙄 penangan wat keje l...

Lebih Baik Sakit Hati

Lebih Baik Sakit Hati "Ditinggalkan"Daripada Makan Hati Selagi "Bertahan"Lebih Baik Derita Dalam "Kenyataan"Daripada Bahagia Dalam "Lakonan". . . . benda boleh singgle buat ape nak...

Salam 1st Jumaat Raya Aidilfitri yg ke-3. Yg berjalan jauh tu jangan lupa jamak ye.. 😜😘 Naik m

Salam 1st Jumaat Raya Aidilfitri yg ke-3. Yg berjalan jauh tu jangan lupa jamak ye.. 😜😘 Naik motor pakai kain setting baik2 ye kawan2. Risau ade yg sambut kain buat drama bol...

TAK SALAH MENCUBA =================== Ramai di antara kita yang takut untuk mencuba perkara baru. Se

TAK SALAH MENCUBA =================== Ramai di antara kita yang takut untuk mencuba perkara baru. Sebab kita takut nak keluar dari kepompong kebiasaan kita. sebab kita takut nak ke...

stiap cerita mesti ade kenangan so jagan pernah dipersiakan. walau ia sedetik tetapi ia sangat berma

stiap cerita mesti ade kenangan so jagan pernah dipersiakan. walau ia sedetik tetapi ia sangat bermakna buat kenagan terindah untuk sebuah cerita. ecewahh lebih kurang macam tu lah...


Ranked