#laksatelursarang

Instagram photos and videos #laksatelursarang Instagram photos and videos

Recent

Tiga hari kat Langkawi, tiga kali kami singgah kat sini..dari kedai hujung sampai ke hujung kami cub

Tiga hari kat Langkawi, tiga kali kami singgah kat sini..dari kedai hujung sampai ke hujung kami cuba tiap gerai laksa. lastday kami cuba laksa telur sarang ikan sekoq..Tapi yang ...

Advertisement
Santan Kelapa BUKAN Santan Sawit!!! Rata-rata peniaga cendol di Malaysia hari ini menggunakan santan

Santan Kelapa BUKAN Santan Sawit!!! Rata-rata peniaga cendol di Malaysia hari ini menggunakan santan sawit berbanding santan kelapa. Santan sawit kurang berlemak, cair, tahan lama ...

Advertisement
Santan Kelapa BUKAN Santan Sawit!!! Rata-rata peniaga cendol di Malaysia hari ini menggunakan santan

Santan Kelapa BUKAN Santan Sawit!!! Rata-rata peniaga cendol di Malaysia hari ini menggunakan santan sawit berbanding santan kelapa. Santan sawit kurang berlemak, cair, tahan lama ...

Dah 18 kali kami post Laksa Telur Sarang ni. 18 kali juga lalu kat wall anda. Kali yang ke 19 ni tak

Dah 18 kali kami post Laksa Telur Sarang ni. 18 kali juga lalu kat wall anda. Kali yang ke 19 ni tak kan nak tengok saja. Dia punya aura Telur Sarang tu masyaAllah 😋😋😋. Ma...

Advertisement
Advertisement
Kambing Bakar 🤔🤔Tak tahu nak makan kat mane hari nie?? Kami banyak mendapat Pujian ikhlas dari

Kambing Bakar 🤔🤔Tak tahu nak makan kat mane hari nie?? Kami banyak mendapat Pujian ikhlas dari para Pelanggan yang amat kami hargai... ❤️🙏Terima kasih atas sokongan an...


Ranked