LAWAK | HIBURAN | VIRAL @atukvsnenekvideo profile
LAWAK | HIBURAN | VIRAL

🙇🏻‍TQ support @atukvsnenekvideo 🤣Ruang utk gelak sepuasnya 😎Bukan sekadar lawak 🌈Kongsikan vid anda dgn#atukvsnenekvideo 🤷🏻Rindu admin? Just DM

381 MEDIA 34,5K FOLLOWERS 1,8K FOLLOWING

Who said what about LAWAK | HIBURAN | VIRAL?

  • Selambe dia je rap baju kurung kat 16 baris fuhh . . . TAG RAKAN ANDA UNTUK TERHIBUR BERSAMA . . Follow IG @kaizermedia untuk hiburan anda . atukvsnenekvideo . We don’t OWN any content . All rights… - Kaizer Media Network

  • Jangan nak salahkan cikgu matematik. Ini memang sendiri yang cari pasal.. hahahaha . . Sumber atukvsnenekvideo Video kacau jiwa setiap hari di @EncikSamurai . . . #akuamysearch #artismalaysia- Encik_Samurai

  • Antara pesanan terakhir budak lelaki itu, kalau orang ajak buat kerja, buat la baik baik, ingat orang tersayang. . . . . Sumber atukvsnenekvideo Video kacau jiwa setiap hari di @EncikSamurai… - Encik_Samurai

  • Tag abang berbaju biru . . LIKE COMMENTTAGSHARE . Follow @kaizermedia kredit atukvsnenekvideo… - Kaizer Media Network

  • #repost atukvsnenekvideo with get_repost ・・・ Adik siapa ni?tag Abang Akak dia . . . LIKE COMMENTTAGSHARE . Follow… - Aboy(زولفيک)🕸

Lain mcm hasil tangkapan diaorg 😂😂masak la kau balik umah nnt dik #igatukvsnenek

Lain mcm hasil tangkapan diaorg 😂😂masak la kau balik umah nnt dik #igatukvsnenek...

Korang yg gelabah apahal #atukvsnenekvideo

Korang yg gelabah apahal #atukvsnenekvideo...

Tahun ni punya spm habiss spm habiss 📹: rulasyraf_ #atukvsnenekvideo

Tahun ni punya spm habiss spm habiss 📹: rulasyraf_ #atukvsnenekvideo...

Tiap2 kali susah nk buka tape 😞 #atukvsnenekvideo

Tiap2 kali susah nk buka tape 😞 #atukvsnenekvideo...

Advertisement
Dgn min2 terlompat😂 📹: alessandratmalt #atukvsnenekvideo

Dgn min2 terlompat😂 📹: alessandratmalt #atukvsnenekvideo...

Nevermind I love myself😌😂 #atukvsnenekvideo

Nevermind I love myself😌😂 #atukvsnenekvideo...

Adik spe ni?mohon kutip #igatukvsnenek

Adik spe ni?mohon kutip #igatukvsnenek...

Tabaik wei buli nyamuk 😂😂😂siot tol la #atukvsnenekvideo

Tabaik wei buli nyamuk 😂😂😂siot tol la #atukvsnenekvideo...

Berbulu je member tengok..sabar der..sabar.ada tu nnt #atukvsnenekvideo

Berbulu je member tengok..sabar der..sabar.ada tu nnt #atukvsnenekvideo...

Pakkk..salah tu pak..sini #atukvsnenekvideo

Pakkk..salah tu pak..sini #atukvsnenekvideo...

Jejaka yg sgt memahami #atukvsnenekvideo

Jejaka yg sgt memahami #atukvsnenekvideo...

Tag sahabat atau kenalan anda yg impikan jejaka dari koreakkk.moga diperludahkan hubungan korang #at

Tag sahabat atau kenalan anda yg impikan jejaka dari koreakkk.moga diperludahkan hubungan korang #atukvsnenekvideo #igatukvsnenek...

Main macam main dalam kampung, ni piala malaysia

Main macam main dalam kampung, ni piala malaysia" sabaq na😅 📹: PaanAjiq #igatukvsnenek #atukvsnenekvideo...