Hermalia bt Ridwan @emaaaaa__ profile
Hermalia bt Ridwan

MY-JHB🇲🇾 Last teen 19’s | Once broken cannot be fixed ❤

220 MEDIA 8,6K FOLLOWERS 4,6K FOLLOWING


Who said what about Hermalia bt Ridwan?

  • Haah - Azimah

  • STUPIDDDD - Ema

  • Haah - Məýy🍁

  • Mimie dah tumbang - Azimah

  • Yo what the fuck - Emaaaaa

  • blink at me emaaaaa - Yashtalaviya

  • Aiiiih emaaaaa - Nyi Mas Sagara Manik

  • Ayah "beli makanan mimie tu banyak sikit" whatt??? Apa dah terjadi dengan mak ayah aku ni dia orang tak suka kucing tapi............ hahahahahahahahaha kyootttttt - Azimah

  • ありがとう。°(°´ω`°)°。 ようこそ - ちゃい@タグお迎え中❤️

  • あ゛~~~2日間の職場のイベントようやく終了!!! さすがに8センチヒールで2日間ほぼ立ちっぱはしんどかった…足のむくみが過去一ひどい - えま@ペンネ

  • Memang kucing 2 bulan tak makan dryfood eh? Beli ini tak makan beli itu tak makan. Haiyaaaaa nak kena budak nii!! - Azimah

  • pengen ke kandang mbe kalee,,,disono kandang onta semua...uh yes uh no ,,,pisang bibib tegang ka Emaaaaa - Johny

  • uh yes uh no.....ka Emaaaaa - Johny

  • Alhamdulillah tak terpengaruh lagi 11.11 ni - Azimah

  • 親子参戦も夢じゃない…? - 椿桃

  • べーなー?!?!わいハブられてる…? - まる

  • なんであしたいないの - 椿桃

  • お疲れ様でした~妹が1日目お邪魔したみたい( ´•̥  ̫ •̥` )♡ - きよたん

  • おかんにセンラのスマホリング見せて可愛くない?って言ったら可愛い!お母さんも欲しい!!って斜め上の返答きてびびったwww - えま@ペンネ

Big of congrats to my bestfriend for their marriage 👰🏻💑🎉

Big of congrats to my bestfriend for their marriage 👰🏻💑🎉...

For @niesya_nazri this is not goodbye to u but see u soon babe. Kitaorg takkan lupakan hang tau dan

For @niesya_nazri this is not goodbye to u but see u soon babe. Kitaorg takkan lupakan hang tau dan hang pun jangan lupa kitaorg kat JB ni. Takecare yourself, we always miss u, lov...

Like siblings, like family🤙🔥

Like siblings, like family🤙🔥...

Advertisement
Basah lencun pun tetap onz🤙 Ride always together❤

Basah lencun pun tetap onz🤙 Ride always together❤...

Org yg paling bahagia adalah mempunyai hati yg bersih, memiliki badan yg sabar dan tangannya selalu

Org yg paling bahagia adalah mempunyai hati yg bersih, memiliki badan yg sabar dan tangannya selalu puas apa yg dimilikinya.🍃🤗...