Lawak Ker Der @lawak_ker_der profile
Lawak Ker Der

🗣 Positive vibes only. Admin block segala negativity 👔 Urusan review sila tekan link di bawah:
http://lawakkerder.wasap.my/

6,4K MEDIA 719,0K FOLLOWERS 88 FOLLOWING

Who said what about Lawak Ker Der?

  • RT @saufi9496 "Harith u r great in Lawak Ker Der 3. best part 'ref buta ref kayu'! brilliant men" TQ Bro. Sounds like the title 2 a hit song - Harith Iskander

  • RT @_petitefairy "I can't find your 'Lawak Ker Der 2' full length video on Youtube" Maybe coz its not meant 2 b there? But it is. - Harith Iskander

  • Lawak Ker Der is still funny - シャミ

  • Lawak Ker Der 3 on disember! Must go! - Nurfateen

  • Cast of lawak_ker_der - Angelzainal

  • Off to preview Lawak Ker Der at Istana Budaya...byeeeeeee @wani_here - Cuma Migha

  • U think i feel the shit that you say ?? I think you better join lawak ker der... - Amandzukic

  • So damn tired but yooo Lawak Ker Der @ Istana Budaya tonight - helena

  • lawak_ker_der's video - imMoon

  • The Raid 3 #repost lawak_ker_der with repostapp ・・・ . #lawak #lawakker #lawakkerder #lawakhambar- edhozell

  • lawak ker der 3 takde jozan ok no thanks - ♫❦

  • Ngakak njir hahahahaha auto terhibur la bb ni melatah . #throwback #ngakak #autoterhibur #melatah autoterhibur lawak.hangit2 @kedaigambar69 lawak_hambar.v2 lawak_ker_der @lawakhangit… - x Pait x

  • Mari kita "AMIN" kan Doa berikut ini RT @DoaHarian: Yang sayang Ayah, Mana suaranya ??? . . #doaharian - #janganmarah #sentap #lawak #lawakkerder #lawakhambar- BisnisViaGadget

  • Yang sayang Ayah, Mana suaranya ??? . . #doaharian - #janganmarah #sentap #lawak #lawakkerder #lawakhambar #malaysiatrending #beraniberhijrah #ayat #cintamulia #desimayangsari #ummufatih #ferryanugerah- Doa Harian

  • Cuti sekolah ni memang musim berkhatan kan, tapi penampakkan yang fisrt tu pun macam sama sibuk juga lah : lawak_ker_der #sendakool #koolfm - Kool FM

  • If you ever watched lawak ker der, then you know that this is Redho Airways. - Apiq

  • #nowlistening New!! LAWAK KER DER JOZAN Full Part 1 And Part 2 by Movie Studio♫ - Anaz.

  • jozan's lawak ker der videos to accompany my gloomy night. - Hurul

  • I added a video to a @YouTube playlist - Belle XS

Tu pun takut ker? @_ashhrff

Tu pun takut ker? @_ashhrff...

Oh k @amirfufu

Oh k @amirfufu...

Camne dia buat?

Camne dia buat?...

Minta viral @auni.razaman

Minta viral @auni.razaman...

Advertisement
Sila komen yg murni2 gais 🤗🤗 dieorg photoshoot kat kubur ntuk mengingatkan kita yg mati itu pa

Sila komen yg murni2 gais 🤗🤗 dieorg photoshoot kat kubur ntuk mengingatkan kita yg mati itu pasti....

Boleh pitam oii @zarolzarif

Boleh pitam oii @zarolzarif...

Happy graduation day gagak hitam @anyfmy

Happy graduation day gagak hitam @anyfmy...

Uihh tu dia!

Uihh tu dia!...

Ni bebetul brutal ni bro.

Ni bebetul brutal ni bro....

Cer tag dia dgn ucapan ko sehat tak ex jiran?

Cer tag dia dgn ucapan ko sehat tak ex jiran?...

@njibyameen sedang mencari jodoh. Harap maklum.

@njibyameen sedang mencari jodoh. Harap maklum....

BFF yg rare. Mase kat kampung dulu anak buaya tu la teman sepermainan tau. Haa jangan memain.

BFF yg rare. Mase kat kampung dulu anak buaya tu la teman sepermainan tau. Haa jangan memain....