Lawak Student™️ Since 2016🇲🇾 @lawakstudent profile
Lawak Student™️ Since 2016🇲🇾

Follow, Like, Tag, Comment. Thank you 🔥 . #lawakstudent . Click link untuk review
http://www.wasap.my/60132033711

1,2K MEDIA 93,9K FOLLOWERS 504 FOLLOWING

Who said what about Lawak Student™️ Since 2016🇲🇾?

5 MINIT JE GIGI PUTIH 🤩🤩🤩⁣ ⁣ 99% berkesan. Sapu je pada gg, tiada kesan sampingan. Buka

5 MINIT JE GIGI PUTIH 🤩🤩🤩⁣ ⁣ 99% berkesan. Sapu je pada gg, tiada kesan sampingan. Bukan setakat muka je cantik, pakej sekali dgn gg putih silau✨⁣ ⁣ Admin nak ba...

Kenapa negeri sembilan dia tak sebut? 🤔 . #lawakstudent

Kenapa negeri sembilan dia tak sebut? 🤔 . #lawakstudent...

Tu pun kadang2 lupa nak buka plug 😅 . #lawakstudent

Tu pun kadang2 lupa nak buka plug 😅 . #lawakstudent...

Mohon bertabah bro. Sakit tu tkdpt rasa pada yg tk pernah alami situasi ni 😢 . #lawakstudent

Mohon bertabah bro. Sakit tu tkdpt rasa pada yg tk pernah alami situasi ni 😢 . #lawakstudent...

Advertisement
Yang spm baru habis spm ke bawah takkan faham punya lah 😜 . #lawakstudent

Yang spm baru habis spm ke bawah takkan faham punya lah 😜 . #lawakstudent...

Tag sikit friend yg canggini 💔 . #lawakstudent

Tag sikit friend yg canggini 💔 . #lawakstudent...

Tag budak 90 an sekarang, tengok ada yg ingat tak 🙂 . #lawakstudent

Tag budak 90 an sekarang, tengok ada yg ingat tak 🙂 . #lawakstudent...

Tetiba rasa kenyang bila nk makan 🤣 . #lawakstudent

Tetiba rasa kenyang bila nk makan 🤣 . #lawakstudent...

Bila adik dah besar baru adik tahu apa maksud min 😔 . #lawakstudent

Bila adik dah besar baru adik tahu apa maksud min 😔 . #lawakstudent...

Kalau dah minat 😅 . #lawakstudent

Kalau dah minat 😅 . #lawakstudent...

Ada yang tak kenal ke? . #lawakstudent

Ada yang tak kenal ke? . #lawakstudent...

Drop komen korang sikit, sapa paling kelakar dapat something 😉 . #lawakstudent

Drop komen korang sikit, sapa paling kelakar dapat something 😉 . #lawakstudent...